Blog

Ile czasu Twój pracownik przeznacza na skuteczną wizytę?

Obraz2

Czy wiesz, jaki procent czasu Twojego pracownika został skutecznie przepracowany? Czy masz świadomość tego jak czas poświęcony na obsługę kontrahenta wpływa na wartość zamówienia, a także na długofalową współpracę? Czy chciałbyś wiedzieć, jakiemu klientowi warto poświęcić więcej czasu, a jakiego na razie odpuścić? Jeżeli odpowiedziałeś tak przynajmniej na jedno z tych pytań, dobrze trafiłeś. Zobacz jak zmierzyć i ocenić wartości wynikające z czasu, jaki każdy pracownik przeznacza na bezpośrednią obsługę klienta.

Więcej

XEMI OneView - jeden rzut oka na sytuację firmy

Obraz1W naszych przedsiębiorstwach każdego dnia zachodzi mnóstwo zdarzeń gospodarczych. Zadajemy sobie pytanie jaki wpływ wspomniane zdarzenia gospodarcze mają na naszą firmę. Zaczynamy analizować i przeglądać dziesiątki stron z tabelkami i arkuszami danych dotyczącymi  wielu obszarów naszej firmy. Śledzimy wiele stron pomimo, że w wielu aspektach nie zaistniały żadne istotne fakty do podejmowania działania. 

 

Więcej

Newsletter