Blog

Rejestracja zbiorów danych osobowych czy wyznaczenie ABI? Którą opcję wybrać?

Rejestracja zbiorów danych osobowych czy wyznaczenie ABI Którą opcję wybrać2

Już od dłuższego czasu przedsiębiorcy stoją przed dylematem w sprawie regulacji dotyczących ochrony danych osobowych. Jednym z tematów spędzających sen z powiek jest kwestia powołania Administratora Bezpieczeństwa Informacji lub pełnienia jego funkcji przez Administratora Danych Osobowych. Z nagłówka artykułu można wywnioskować jedną bardzo istotną rzecz, a mianowicie to, że powołanie ABI nie jest obowiązkiem, a uprawnieniem. Wybór opcji zależy od ADO. Tylko, która jest lepsza?

Więcej

Możliwości i wykorzystanie narzędzi do obrazowania liczb, wyników i danych

Możliwości i wykorzystanie narzędzi do obrazowania liczb wyników i danych2

Zwiększająca się ilość danych, szeroki dostęp do Internetu oraz potrzeba posiadania wiedzy w zakresie, kto, co, jak i dlaczego, doprowadziły nas do sytuacji, w której podejmowanie decyzji opartej na analizie i danych staje się koniecznością. Teraz musimy wybrać: idziemy drogą, w której korzystając ze specjalnie zaprojektowanego pulpitu menadżerskiego, podejmujemy decyzje, bazując na kluczowych wskaźnikach albo będziemy dalej przeglądać dane w kolumnach gridu lub MS Excel. 

Więcej

Przetwarzasz dane osobowe? Te dokumenty to konieczność.

Polityka bezpieczeństwaKażde przedsiębiorstwo lub inna jednostka organizacyjna, zatrudniająca choćby jednego pracownika lub posiadająca dane Klientów będących osobami fizycznymi, przetwarza dane osobowe w rozumieniu Ustawy o ochronie danych osobowych. Tym samym staje się Administratorem Danych Osobowych.

Zastanawiasz się co należy zrobić, by nie narazić się GIODO? 

Więcej

Sposób na usprawnienie obiegu dokumentów w firmie

Elektroniczny obieg dokumentów

Jak często w Twojej firmie zdarzają się sytuacje, w których dokumenty księgowe krążą w obiegu aż do przekroczenia terminu płatności? … a może niektóre z nich gdzieś się zapodziały i do dziś nie możesz ich znaleźć. Jak długo trwa proces zatwierdzania i opisywania faktur w Twojej organizacji? Jeśli często masz do czynienia z takimi przypadkami, a proces zatwierdzania jest kłopotliwy i trwa zbyt długo, przeczytaj.

Więcej

Newsletter