Awruk
Firma Awruk działa od 1988 r. Jest dostawcą stolarki drzwiowej i okiennej odbiorcom w całym kraju. Klientami są zarówno instytucje, przedsiębiorstwa jak i osoby prywatne. Awruk ma ugruntowana pozycję na rynku regionalnym. Stale współpracuje z takimi kontrahentami jak: ”Porta” „Stolarka Wołomin”, ”Stolbud Warszawa”, „Entra”, „Gerda” i „Horman”. Szeroki wachlarz oferty daje duże możliwości wyboru potencjalnemu klientowi. Największym atutem przedsiębiorstwa jest fakt, iż mając własny zakład stolarsko-lakierniczy może samodzielnie dostosować produkt do konkretnych potrzeb klienta, co nie zawsze jest możliwe w przypadku wyrobów gotowych.
W firmie pracuje kilkadziesiąt osób. Tworzą ją 2 jednostki. Pierwszy to siedziba firmy, a drugi stanowi zakład produkcyjno-lakierniczy. Oddalone od siebie tworzą strukturę rozproszoną. Dotychczas w firmie z powodzeniem funkcjonował system SKI Bilans i SKI HURT którego dostawcą była firma Merinosoft. Wraz z rozwojem firmy, rosnącymi potrzebami obsługi procesów biznesowych zdecydowano o zakupie nowoczesnego systemu informatycznego klasy ERP.
Definiując swoje oczekiwania, najmocniej zaakcentowano potrzebę wysokiej wydajności nowego systemu oraz otwartości na realizowanie specyficznych wymagań dotyczących obsługi produkcji i procesów biznesowych B2B. Bardzo istotne było również zapewnienie przez system płynnej pracy w strukturze rozproszonej, poprawa komunikacji z odbiorcami hurtowymi i wykonawcami oraz elastyczność obsługi zmieniających się procesów handlowych i logistycznych.
Decyzja o zastąpieniu dotychczas używanego oprogramowania zintegrowanym systemem klasy ERP, została podyktowana realizacją ambitnych strategii firmy związanych z jej rozwojem. Po analizie przedstawionych ofert oraz sposobów podejścia producentów oprogramowania do opieki posprzedażowej wybór padł na Merinosoft Sp. z o.o.. O wyborze systemu XEMI Sprzedaż zdecydowały jego możliwości dobudowania dodatkowych wyspecjalizowanych modułów.
Wdrożenie systemu XEMI Sprzedaż rozpoczęto od migracji danych z poprzedniego systemu - a następnie przeprowadzono instalację, konfigurację oraz standardowe prace wdrożeniowe i szkoleniowe. Istotnymi dla klienta aplikacjami okazały się mechanizmy do zarządzania i rozliczania produkcji, znacznie skracające proces obiegu dokumentów i usprawniające przepływ informacji wewnątrz firmy, jak również między firmą, a klientami.
XEMI wykorzystuje bazę danych Microsoft SQL Server 2005, gwarantując niezawodną jakość pracy oraz zapewnia bezpieczeństwo danych firmowych.
Korzyści z wdrożenia XEMI:
- możliwość monitorowania danych biznesowych w różnych obszarach firmy.
- umożliwienie pracy online przy rozproszonej lokalizacji użytkowników,
- usprawnienie przepływu informacji pomiędzy centralą, a zakładem produkcyjnym oraz zarządzanie zapasami.
- łatwy dostęp pracowników do danych o kontrahentach, towarach i wielkości sprzedaży.
- przyjazny Interface oraz obsługa Merinosoft na każdym etapie procesu sprzedażowo - wdrożeniowego.
facebook
twitter
google+