XEMI dla SPOŁEM

XEMI dla SPOŁEM to kompleksowe rozwiązanie dopasowane do specyficznych i unikatowych potrzeb Spółdzielni SPOŁEM. Jest przyjaznym i łatwym w obsłudze narzędziem usprawniającym pracę w obszarach: Księgowości, Kadr i Sprzedaży. Łączy jednostki Spółdzielni w całość dzięki integracji z systemami dziedzinowymi takimi jak: sklepy, piekarnie, ciastkarnie, gastronomia. System XEMI to rozwiązanie, które "nie boi się" pracy na dużej ilości danych.


JAKIE KORZYŚCI WYNIKAJĄ Z UŻYTKOWANIA XEMI PRZEZ SPÓŁDZIELNIE?

  • przetwarzanie bardzo dużych ilości danych i informacji – ponad 100 tys. dokumentów miesięcznie,
  • integracja z systemami dziedzinowymi – sklepy, piekarnie, ciastkarnie, gastronomia…,
  • automatyczny import i dekretacja dokumentów z systemów dziedzinowych,
  • szybki dostęp menedżerów do informacji o sytuacji finansowej Spółdzielni,
  • uporządkowanie procesów zachodzących w Spółdzielni,
  • wsparcie bieżącej kontroli kosztów,
  • usprawnienie procesów analizy finansowej,
  • zmniejszenie kosztów zapasów magazynowych poprzez obniżenie ich poziomu,
  • usprawnienie obiegu dokumentów i informacji wewnątrz Spółdzielni,
  • zwiększenie efektywności pracowników dzięki lepszej organizacji pracy,
  • usprawnienie procesów zarządzania kadrami,
  • ograniczenie kosztów wdrożenia, dzięki precyzyjnie dobranej funkcjonalności.

RAPORTOWANIE

Selekcjonowanie danych z systemu, ich dogłębna analiza i graficzne przedstawienie wyników (dashboard) to zadania modułu XEMI.

raportowanie

Nie od dziś wiadomo, że szybki dostęp do unikatowych informacji to kluczowy czynnik sukcesu firmy. Pozwala kadrze zarządzającej błyskawicznie reagować na zagrożenia oraz wykorzystywać pojawiające się szanse.

Dlaczego warto? …

  • by być na bieżąco - możliwość śledzenia wyników finansowych wszystkich sklepów,
  • by zawsze i wszędzie móc sprawdzać jak ma się Twój biznes - dostęp przez przeglądarkę www,
  • by mieć obraz aktualnej sytuacji Spółdzielni –raporty i wyniki na jednym ekranie,
  • by mieć więcej możliwości - tworzenie dowolnych raportów w zależności od potrzeb,
  • by mieć pewność, że informacje nie wpadną w niepowołane ręce - opcja ograniczenia dostępu (login i hasło),
  • by nie tracić czasu - możliwość definiowania typowych dla Spółdzielni zestawień, automatycznie wyświetlających się przy kolejnym zalogowaniu.

JAK DZIAŁA XEMI W SPOŁEM?

schemat pss społem broszura

Specjalnie dla Spółdzielni SPOŁEM przygotowaliśmy rozwiązanie XEMI w wersji obejmującej zintegrowane obszary: Księgowość, Pracownicy i Sprzedaż Usług. Narzędzie, które współpracuje z rozwiązaniami wykorzystywanymi w innych obszarach Spółdzielni, tj.: sklepy, piekarnie, ciastkarnie, gastronomia. W razie zaistnienia potrzeby rozbudowy systemu, jesteśmy w stanie rozszerzyć go także o inne moduły, zapewniając przy tym płynność pracy.

W JAKI SPOSÓB XEMI USPRAWNIA PRACĘ KSIĘGOWOŚCI?

Przede wszystkim poprzez automatyzację procesów oraz wsparcie funkcji kontrolnych tak istotnych dla tego działu.

Niektóre Spółdzielnie już się o tym przekonały.

księgowanie 1

księgowanie 2

XEMI Finanse to również:

  • zarządzanie rozrachunkami, kontrola należności (windykacja),
  • rozliczanie marży,
  • współpraca z Home Baanking,
  • proste budowanie raportów i zestawień (marża, wynik, bilans, rachunek zysków i strat),
  • pełny obraz Spółdzielni w ramach rachunkowości zarządczej,
  • prostota tworzenia sprawozdań na potrzeby instytucji zewnętrznych.

XEMI PRACOWNICY

Służy do ewidencji i zarządzania danymi kadrowymi pracowników Spółdzielni oraz rejestracji danych niezbędnych do prawidłowego naliczania wszelkich dochodów wynikających ze stosunku pracy, obowiązujących przepisów i systemu wynagrodzeń funkcjonującemu w SPOŁEM.

XEMI Pracownicy to m.in.:

  • zgodność z przepisami zawartymi w Kodeksie Pracy,
  • porządek danych kadrowych (kartoteki osobowe),
  • bezproblemowa współpraca z innymi programami (Płatnik, RCP, przelewy z list płac),
  • szybka, łatwa i przyjemna budowa sprawozdań dla organów zewnętrznych (GUS, PFRON,...)
  • generowanie deklaracji podatkowych,
  • proste naliczanie: urlopów, wynagrodzeń, zaliczek,...,
  • możliwość definiowania dowolnych składników płacowych i zestawień.

GDY WYBÓR PADNIE NA XEMI ...

Dążąc do stworzenia najbardziej dogodnych warunków użytkowania systemu XEMI proponujemy m.in.:

  • pełny outsourcing systemu,
  • obsługę serwisową,
  • maintenance (nadzór nad zgodnością oprogramowania z obowiązującymi przepisami oraz udostępnianie nowych wersji oprogramowania),
  • wykonanie i konfigurację sieci LAN i WAN,
  • dostarczenie sprzętu renomowanych producentów (Microsoft, Cisco, Oracle, HP, IBM, itd.),
  • usługi związane z zapewnieniem skutecznej ochrony danych i nieprzerwanego funkcjonowania Spółdzielni.
SYSTEM INFORMATYCZNY XEMI MOZE BYĆ SFINANSOWANY W FORMIE:
  • zakupu "klasycznej" licencji lub
  • opłat miesięcznych za użytkowanie XEMI.

SPÓŁDZIELNIE, KTÓRE WYBRAŁY XEMI

SpolemTopAUGUSTOWSPOLEM DOBRE MIASTOsPOLEM ILAWASPOLEM LIDZBARK WARMINSKIspolem lubartow