Czy warto oceniać pracowników w kontekście zadań i celów?

Backup, czyli po polsku kopia zapasowa, jest to pojęcie od początku nierozerwalnie związane z systemami komputerowymi. Do czego potrzebne są nam kopie zapasowe, skoro podobno sprzęt i systemy są coraz bardziej niezawodne? Po co robione są kopie zapasowe i jakie systemy powinny być nimi objęte?
Czy wiesz, jaki procent czasu Twojego pracownika został skutecznie przepracowany? Czy masz świadomość tego jak czas poświęcony na obsługę kontrahenta wpływa na wartość zamówienia, a także na długofalową współpracę? Czy chciałbyś wiedzieć, jakiemu klientowi warto poświęcić więcej czasu, a jakiego na razie odpuścić? Jeżeli odpowiedziałeś tak przynajmniej na jedno z tych pytań, dobrze trafiłeś. Zobacz jak zmierzyć i ocenić wartości wynikające z czasu, jaki każdy pracownik przeznacza na bezpośrednią obsługę klienta.
W naszych przedsiębiorstwach każdego dnia zachodzi mnóstwo zdarzeń gospodarczych. Zadajemy sobie pytanie jaki wpływ wspomniane zdarzenia gospodarcze mają na naszą firmę. Zaczynamy analizować i przeglądać dziesiątki stron z tabelkami i arkuszami danych dotyczącymi wielu obszarów naszej firmy. Śledzimy wiele stron pomimo, że w wielu aspektach nie zaistniały żadne istotne fakty do podejmowania działania.
Wirtualizacja, temat coraz bardziej na czasie i coraz mniej abstrakcyjny. Możemy mówić o wirtualizacji serwerów, sieci, desktopów czy pamięci masowych. W tym artykule skupimy się na wirtualizacji serwerów. Co to jest, co nam ona daje i jak możemy ją wykorzystać?
Strona 3 z 3