Polityka prywatności www.xemi.pl i www.merinosoft.com.pl

Droga Użytkowniczko / Drogi Użytkowniku

Z uwagi na to, iż niezwykle istotne jest dla nas bezpieczeństwo Twoich danych osobowych oraz Twoja świadomość udzielania zgód na ich przetwarzanie, przedstawiamy naszą politykę prywatności, w tym kwestie związane z plikami cookies.

Jakie dane osobowe odwiedzających nasze strony www są przez nas przetwarzane?

DANE ZBIERANE AUTOMATYCZNIE, czyli tzw. cookies
W JAKIM CELU ZBIERAMY TE DANE?

Pliki cookies używamy w celu dostosowania zawartości stron internetowych, optymalizacji korzystania z nich, tworzenia anonimowych statystyk odwiedzin poszczególnych stron i podstron naszego serwisu oraz określania profilu użytkownika, by wyświetlane materiały reklamowe (np. w sieciach Google) były bardziej do niego dopasowane. Dane osobowe, które gromadzimy za pomocą plików cookies zbieramy wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika.

JAKICH PLIKÓW COOKIES UŻYWAMY?

Stosujemy dwa rodzaje plików cookies:

  • sesyjne - pliki tymczasowe, które przeglądarka pozostawia na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej),
  • stałe - pliki pozostające na urządzeniu użytkownika do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

Pliki cookies mogą być wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej i podlegają ich własnej polityce prywatności. 

USUWANIE PLIKÓW COOKIES

Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookies, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania naszej strony internetowej.

Przeglądarki internetowe mogą być domyślnie ustawione na automatyczne akceptowanie plików cookies. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w taki sposób, aby nie zezwalała na zapisywanie plików cookies. Usunięcie plików cookies może spowodować, że niektóre elementy strony nie będą działać lub będą działać w sposób nieprawidłowy.

Szczegółowe informacje dotyczące konfiguracji przeglądarki internetowej znajdują się w instrukcji jej obsługi.

DANE WPROWADZANE DO FORMULARZA NEWSLETTER

W przypadku Newslettera przetwarzamy Twoje imię i ewentualnie nazwisko oraz adres e-mail.

Będziemy również przetwarzać dane w postaci wskażników klikalności, odrzuceń i rezygnacji z otrzymywania wiadomości newsletter, by badać zainteresowanie odbiorców oraz unikać dostarczania informacji, które Ciebie i innych nie interesują. 

Podanie danych osobowych podczas rejestracji jest dobrowolne, jednak konieczne, jeśli chcesz otrzymywać na e-mail nasz newsletter.

W JAKIM CELU ZBIERAMY TE DANE?

Celem przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w przypadku newslettera jest informowanie Ciebie o:

  • naszych rozwiązaniach,
  • nowościach w świecie biznesu,
  • zaproszeniach na organizowane przez nas konferencje lub szkolenia,
  • ciekawych artykułach branżowych i naszych wpisach na blogu.
JAK DŁUGO BĘDĄ PRZECHOWYWANE PODANE PRZEZ CIEBIE DANE OSOBOWE?

Tak długo jak będziesz chciała/chciał. W każdej chwili możesz zdecydować o usunięciu swoich danych z naszej bazy newsletter. Musisz jedynie pamiętać, że cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania, które realizowaliśmy na podstawie zgody przed terminem, w którym zgodę wycofasz. Jak wycofać zgodę? Możesz tego dokonać w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości z prośbą o usunięcie danych na adres e-mail newsletter@merinosoft.com.pl lub poprzez kliknięcie w link rezygnacji, który znajdziesz w wiadomości Newslettera.

DANE WPROWADZANE DO FORMULARZA KONTAKTOWEGO LUB DANE, KTÓRE PODAJESZ INICJUJĄC Z NAMI KONTAKT (e-mail, telefon, fax …)

Podanie danych osobowych w formularzu kontaktowym jest dobrowolne, jednak konieczne do prowadzenia z Tobą korespondencji. Zainicjowanie kontaktu z Twojej strony jest traktowane, jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych, które w tym kontakcie podajesz, bez względu na to, czy kontaktujesz się przez formularz, czy bezpośrednio z własnego konta pocztowego lub telefonicznie.

W JAKIM CELU ZBIERAMY TE DANE?

W celu odpowiedzi na kontakt z Twojej strony lub zapytanie wysłane przez Ciebie za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośredniej wiadomości e-mail, telefonu, faxu, … . Jeśli w ramach kontaktu będziesz chciała/chciał skorzystać z naszych usług lub produktów, Twoje dane będziemy przetwarzać w kolejnym etapie w celu realizacji zamówienia lub umowy.

JAK DŁUGO BĘDĄ PRZECHOWYWANE PODANE PRZEZ CIEBIE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do prowadzenia danej korespondencji, a po tym czasie przez okres wymagany obowiązkami nałożonymi na nas przepisami prawa i/lub do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z celem przetwarzania podanych przez Ciebie danych osobowych.

Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie wcześniej udzielonej przez Ciebie zgody (np. wypełniając formularz zaznaczyłaś/eś pole z wyrażeniem zgody na wysyłanie informacji marketingowych), wówczas dane te będą przechowywane do czasu jej cofnięcia. W każdej chwili możesz zdecydować o usunięciu swoich danych z naszej bazy. Musisz jedynie pamiętać, że cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania, które realizowaliśmy na podstawie zgody przed terminem, w którym zgodę wycofasz. Jak cofnąć zgodę? Możesz tego dokonać w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości z prośbą o usunięcie danych na adres e-mail odo@merinosoft.com.pl

Jeśli zdecydowałaś/eś się na korzystanie z naszych produktów lub usług, czego podstawą jest umowa, zlecenie, faktura, itp., wówczas Twoje dane przetwarzamy do czasu świadczenia dla Ciebie usług i przez okres, jaki jest wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy w tym Ustawę o rachunkowości.

DANE OSOBOWE UDOSTEPNIANE PRZEZ CIEBIE W CELU WZIĘCIA UDZIAŁU W ORGANIZOWANYCH PRZEZ NAS WYDARZENIACH (KONFERENCJE, SZKOLENIA,...)

Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne jednak konieczne do wzięcia udziału w organizowanych przez nas wydarzeniach, konferencjach, szkoleniach. Zbieramy tylko potrzebne dane osobowe, nie prosimy o podawanie tzw. nadmiarowych danych.

W JAKIM CELU ZBIERAMY TE DANE?

W celu identyfikacji uczestników wydarzeń, szkoleń i konferencji, a w późniejszym etapie w celu rozliczenia (dot. wydarzeń płatnych) 

Zakres informacji, które pozyskujemy w tym przypadku zależy od formy wydarzenia, najczęściej są to:

  • imię,
  • nazwisko,
  • e-mail,
  • instytucja,
  • stanowisko,
  • w przypadku wydarzeń płatnych dodatkowo: adres, NIP, telefon …
JAK DŁUGO BĘDĄ PRZECHOWYWANE PODANE PRZEZ CIEBIE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia wydarzenia, konferencji, szkolenia, na które się zarejestrowałaś/eś lub, na które zgłosił Ciebie Twój pracodawca.

Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie wcześniej udzielonej przez Ciebie zgody (np. wypełniając formularz zaznaczyłaś/eś pole z wyrażeniem zgody na wysyłanie informacji marketingowych), wówczas dane te będą przechowywane do czasu jej cofnięcia. W każdej chwili możesz zdecydować o usunięciu swoich danych z naszej bazy. Musisz jedynie pamiętać, że cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania, które realizowaliśmy na podstawie zgody przed terminem, w którym zgodę wycofasz. Jak cofnąć zgodę? Możesz tego dokonać w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości z prośbą o usunięcie danych na adres e-mail odo@merinosoft.com.pl

DANE OSOBOWE W SERWISACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH (Facebook, Google+)

Podanie danych osobowych jest dobrowolne i polega na kliknięciu ikonki Lubię to! lub Obserwuj na naszych profilach firmowych/produktowych.

W JAKIM CELU ZBIERAMY TE DANE?

Dane na portalach społecznościowych przetwarzamy wyłącznie w związku z prowadzeniem naszych Profili, w tym w celu informowania o aktualnościach, nowych rozwiązaniach (produktach, usługach) czy też wydarzeniach, jakie organizujemy lub, w jakich bierzemy udział. Podstawą prawną przetwarzania danych w tym celu jest uzasadniony interes, który polega na promowaniu naszych marek.

JAK DŁUGO BĘDĄ PRZECHOWYWANE PODANE PRZEZ CIEBIE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu, w którym zrezygnujesz z obserwowania naszych Profili. Dokonać tego możesz za pomocą dedykowanych do tej operacji przycisków odpowiednich dla danego portalu społecznościowego.

DANE OSOBOWE UDOSTĘPNIANE PRZEZ CIEBIE W CELU WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI

Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji na dane stanowisko. Zbieramy tylko potrzebne dane osobowe, nie prosimy o podawanie tzw. nadmiarowych danych.

Zakres informacji, które są ustawowo wymagane od kandydatów ubiegających się o zatrudnienie to:

Zgodnie z art. 221. §1. Kodeksu pracy wymagamy od kandydatów podania tylko danych osobowych wskazanych w Ustawie, tj.:

  • imię (imiona) i nazwisko;
  • datę urodzenia;
  • dane kontaktowe wskazane przez kandydata;
  • wykształcenie;
  • kwalifikacje zawodowe;
  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

przy czym trzy ostatnie punkty muszą być adekwatne do stanowiska, na które aplikujesz.

Nie wymagamy danych na temat Twojego stanu cywilnego, zdrowia czy zainteresowań. 

Przetwarzamy Twoje dane tylko w procesie rekrutacji na stanowisko, na które aktualnie aplikujesz. Jeśli  chcesz wziąć udział w kolejnych rekrutacjach na podobne stanowiska, musisz w CV wyrazić na to zgodę. 

Przykład zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji organizowanych przez Merinosoft Sp. z o.o.

Jeśli w Twoim kwestionariuszu znajdą się dane osobowe, o które nie prosimy, podając je, dobrowolnie wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie.

W JAKIM CELU ZBIERAMY TE DANE?

Twoje dane będą przetwarzane jedynie w celu realizacji procesu rekrutacji (w tym oceny Twoich kwalifikacji zawodowych, by mieć możliwość dokonania wyboru odpowiedniej/go kandydatki/ta) na stanowisko, na które aplikujesz lub jeśli wyraziłaś/eś na to zgodę, także w celu przyszłych rekrutacji.

JAK DŁUGO BĘDĄ PRZECHOWYWANE PODANE PRZEZ CIEBIE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko, na jakie aplikujesz. Jeśli wraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, Twoje dane osobowe będziemy przechowywać maksymalnie przez 1 rok od momentu udostępnienia ich przez Ciebie.

Kto jest Administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich Danych osobowych jesteśmy my, czyli Merinosoft Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Poleskiej 61.

Kontakt:

Tel. 85 66 44 777

e-mail: odo@merinosoft.com.pl

Czy i komu udostępniamy Twoje dane osobowe - odbiorcy danych?

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:
  • nasi pracownicy i współpracownicy,
  • podmioty świadczące na nasze zlecenie usługi: usługi e-mailingowe, usługi handlowo - marketingowe, usługi analizy i przygotowania statystyki Serwisu, np. Google, usługi rekrutacyjne, outsourcing usług wdrożeniowych i serwisowych, usługi kurierskie i pocztowe oraz inne usługi związane z celem, w jakim przetwarzane są Twoje dane osobowe.

Zapewniamy, że Twoje dane osobowe będą przekazywane jedynie uprawnionym osobom i podmiotom. W żadnym wypadku nie będą udostępniane podmiotom trzecim w innym celu, niż ten, w którym Twoje dane osobowe zostały zebrane, mowa tu m.in. o niezamówionych przez Ciebie ofertach handlowych tych podmiotów.

Jakie prawa przysługują Tobie w zakresie przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych?

  • prawo dostępu do treści swoich danych i do ich sprostowania,
  • prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do przenoszenia danych i prawo wniesienia sprzeciwu.

Informujemy również, że masz prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych Ciebie dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r.

Dane osobowe przetwarzane w związku z prowadzeniem profilu firmowego na Facebooku

Administratorem Twoich danych osobowych jest: Merinosoft Sp. z o. o., 15-467 Białystok, ul. Poleska 61 tel.: 85 66 44 777, fax: 85 66 44 778, email: poczta@merinosoft.com.pl.

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możesz kontaktować się wysyłając widomość na adres odo@merinosoft.com.pl.

Jeśli polubiłaś/polubiłeś nasz profil firmowy lub dokonałaś/eś innej akcji (np. podgląd, komentarz, reakcja) możemy mieć dostęp do Twoich danych osobowych takich jak:

  • nazwa Twojego profilu,
  • Twoje zdjęcie profilowe,
  • Twój profil i to co udostępniasz publicznie (mamy taką możliwość, ale z niej nie korzystamy);
  • Twoja aktywność na naszym fanpage’u w tym Twoje komentarze, polubienia lub inne reakcje na opublikowane na naszym profilu materiały,
  • wiadomości wysyłane do nas za pomocą aplikacji Messenger;
  • anonimowe, zbiorcze dane statystyczne dotyczące osób odwiedzających nasz profil firmowy w tym reakcje, polubienia, wiek odwiedzających.

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Dane na Facebooku przetwarzamy wyłącznie w związku z prowadzeniem naszego profilu, w tym w celu informowania o aktualnościach, nowych rozwiązaniach (produktach, usługach) czy też wydarzeniach, które organizujemy lub, w których bierzemy udział. Jeśli wyślesz do nas wiadomość za pomocą Facebooka, celem przetwarzania będzie odpowiedź na nią i prowadzenie dalszej korespondencji.

Dane statystyczne służą nam do oceny popularności naszego Fanpage’a oraz do opracowania koncepcji wyświetlanych treści. Decyzje z tym związane nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany, a przy całkowitym udziale człowieka.

Podstawą prawną przetwarzania danych w powyższych celach jest nasz uzasadniony interes, który polega na promowaniu naszych marek.

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu, w którym zrezygnujesz z obserwowania naszego profilu lub zgłosisz sprzeciw. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możesz kontaktować się wysyłając widomość na adres odo@merinosoft.com.pl.

Zapewniamy, że Twoje dane osobowe będą udostępniane jedynie uprawnionym osobom i podmiotowi, któremu zlecamy prowadzenie naszego profilu firmowego.

Jakie prawa przysługują Tobie w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?

  • prawo dostępu do treści swoich danych i do ich sprostowania,
  • prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do przenoszenia danych i prawo wniesienia sprzeciwu.

Informujemy również, że masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przes Facebooka, zapoznaj się z jego zasadami dotyczącymi danych i plików cookies:

 

Regulamin Newsletter "MERINOSOFT" Spółka z o.o.

REGULAMIN NEWSLETTER 

Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia bezpłatnej usługi Newsletter przez Merinosoft Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Poleska 61, KRS 0000025726, NIP 5420000245, REGON 008126893.

Przed wyrażeniem zgody na korzystanie z usług Newslettera należy uważnie zapoznać się z niniejszym regulaminem.

USŁUGODAWCA - firma świadcząca usługi Newslettera: Merinosoft Sp. z o.o.

USŁUGOBIORCA - osoba, która dobrowolnie zarejestrowała się w bazie adresowej subskrybentów Newslettera.


  1. Newsletter jest usługą polegającą na informowaniu użytkowników za pomocą poczty elektronicznej e-mail o faktach i wydarzeniach związanych z działalnością Merinosoft Sp. z o.o. Jest także źródłem wiedzy z zakresu rozwiązań IT dla przedsiębiorstw. 
  2. Usługa Newsletter jest całkowicie bezpłatna.
  3. Zamówienie usługi Newsletter następuje poprzez:
    1. dokonanie rejestracji na stronie internetowej www.merinosoft.com.pl: wpisanie w przeznaczonym do tego formularzu imienia i adresu poczty elektronicznej, na który Usługobiorca chce otrzymywać Newsletter oraz akceptacji niniejszego Regulaminu i kliknięcie linku potwierdzającego, który Usługobiorca otrzymał na podany wcześniej adres e-mail lub
    2. wysłanie poczty e-mail potwierdzającej chęć subskrypcji, na adres e-mail, z którego Usługobiorca otrzymał zapytanie w sprawie korzystania z usługi Newslettera.
    3. Wykonanie powyższych czynności jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie od Merinosoft Sp. z o.o. informacji handlowej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204).
  4. Do korzystania z usługi Newslettera wymagany jest komputer z dostępem do Internetu, dowolna przeglądarka internetowa oraz aktywna i prawidłowo skonfigurowana poczta elektroniczna.
  5. Usługobiorca w każdym momencie ma prawo zrezygnować z usługi Newslettera. Subskrypcję można anulować:
    1. klikając na link rezygnacji znajdujący się w każdym z przesłanych listów elektronicznych, lub
    2. wysyłając e-mail na adres e-mail: newsletter@merinosoft.com.pl z prośbą o usunięcie z bazy adresowej Newslettera danych Usługobiorcy.
  6. Usunięcie konta Usługobiorcy z bazy następuje natychmiast i sygnalizowane jest komunikatem potwierdzającym operację.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
    1. czasowego wyłączenia usługi Newslettera, jeśli będzie to niezbędne ze względów technicznych,
    2. całkowitego zaprzestania świadczenia usługi w ramach Newslettera bez uzasadnionej przyczyny po uprzednim poinformowaniu Usługobiorców,
    3. zaprzestania świadczenia usługi Newslettera na rzecz konkretnego Usługobiorcy, w przypadku, gdy podejmuje on działania ingerujące w niezakłócone korzystanie usługi przez innych Użytkowników, bądź dopuszcza się działań naruszających przepisy prawa bądź niniejszy regulamin. 
  8. Podane przez Usługobiorców dane są przetwarzane przez Usługodawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką prywatności dostępną na stronach Merinosoft Sp. z o.o.
  9. Wszelkie reklamacje należy składać na adres e-mail: newsletter@merinosoft.com.pl
  10. W reklamacji należy podać dane osoby zgłaszającej reklamację, niezbędne do przesłania informacji o wyniku rozpatrzenia reklamacji oraz opis na czym polegały nieprawidłowości w usłudze Newslettera, świadczonej przez Merinososft Sp. z o.o.
  11. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
  12. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu, o czym Usługobiorca zostanie niezwłocznie poinformowany.
Użytkownie tej strony www oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczególowe informacje w polityce prywatności